14 Ocak 2011 Cuma

my own love song

yönetmenliğini olivier dahan'ın üstlendiği, başrollerini renee zellwegerforest whitakernick nolte'nin paylaştığı 2009 abd-fransa ortak yapımı komedi/dram filmi. yürüme engelli bir şarkıcının yaşam mücadelesinden kesitler izliyoruz. çok keyifli bir film gerçekten.

---- spoiler ----
şöyle enfes bir kafa sesi var başlangıcında;

"evimizi çevreleyen çitin kenarındaki portakal ağacından aldığım portakalı hatırlıyorum. portakalı yıldızlara doğru fırlattım ve geriye düşmedi. o meyveyi bir süreliğine elimde tutmuştum bugün ise o portakal ağacına kara trenin penceresinden bakıyorum. sanki bana cam üzerine çizilmiş gibi geliyor."

sonlara doğru ise bir dış ses ile sarsıyor izleyicisini;

"bir nefes, bir insan sıcaklığı iyiliği daha tatlı hale getiriyor.
hayatta kaç kişiyle tanışabiliriz?
kendini tekrar bulmak için kaç tane trene binmek zorundasın?"
---- spoiler ----

renee zellweger alışılmışın dışında saç rengiyle ve alışılmış güçlü oyunculuğuyla gene yapacağını yapmış. onu da demek lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder