21 Ocak 2011 Cuma

Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street

fıttırık müzikal.

tanrım tanrım, şu dünyanın kaymağını, balını tim burton amcamız yiyor vallahi. nası bi sanat kafasıdır o, senelerdir çözemedim. çözemicem de sanırım. çok değişik adam.

-spoilerlık tarafı mı kalmış bu filmin
börekli, unlu elleriyle cinayete yardım ve yataklık yapan lakin ki sonunda kaynar kazanlara atılan çizgi film kahramanı sevimliliğinde suratıyla -ki istediğinde conversations with other women adlı filmde izlenebileceği üzere gayet seksi de olabiliyo- helena bonham carter (mrs. lovett), o lovett'in hayalinin içindeki evlilik sahnesinde bile takınmaktan bıkmadığı ciddi surat ifadesiyle adamları bir bir boğazlayan johnny deep (sweeney todd- benjamin barker ) büyük uyum içindeler bu keyif ve kan dolu filmde.

yalnız denizci çocuğun sikile sikile yediği tekme tokattan sonra hala i feel you johanna diye haykırması beni yarar geçer. onu da söyleyeyim. gülen bi insanım bu filmde bazı bazı. evet.

ya şimdi böyle suluboya gibi dakikalar yaşıyorsunuz. kırmızıya fazla bulanıyor parça ama. hani mideniz kaldırmaz diye söylüyorum. ki izlemeyen az kişi vardır bu filmi yani. hani izlemediysen boğazı berber koltuğunda kesilip fırlatılan adamları görünce masalda gibiydik ya lan az önce diyerekten endişelenme.

kasvet dolu bir mekanda geçiyor zaten film. bu yüzden de yazı arzuluyor kadın olan. kendini yerine koymak istiyor berberin karısının. sembolik anlatımları da var böyle.
-spoilerlık tarafı mı kalmış bu filmin

ama çok da konuşmak istemiyorum hakkında. zira seyretmelisin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder